A Walk in the Dark
Bu aksiyon platformunda karanlık bir fantezi dünyasında koşan bir kedi, Bast gibi oynuyorsunuz. Bir kedi gibi hissetmek için tasarlanmış pürüzsüz ve hassas kontrollerle koşu atlayıp kayacaksınız. Ama kolay olmayacak. Karanlıkta gölgelerde ne olduğunu asla bilemezsiniz.