A Tale of Paper: Refolded
Bir hayal, sahibinden ötesine gidebilir mi? Zorlukların ve tehlikelerin yolun her adımında beklediği macerada kağıttan yapılmış sevecen bir karakter olan Line’ın güzel hikâyesini tanık ol. Line’ın hikâyesini deneyimledikten sonra kendi origami şekil değiştirme kabiliyetleri ve anlatacak bir hikâyesi bulunan farklı bir kağıttan kahramanın yer aldığı, Line’ın hikâyesinin öncesinde geçen üç bölüm daha oyna.