A Plague Tale: Requiem - Protector Pack (Windows)
Özel bir arbalet görünümü, Amicia için özel kozmetikler ve bonus üretim malzemeleri ile Amicia ve Hugo'nun yolculuğunun sonraki bölümüne iyi bir başlangıç yapmak için Protector Pack'i al. Bu paketin içeriği: - Özel Red Damsel arbalet görünümü. Arbalet bulunduğu zaman oyunda açılır. - Amicia'nın saçına takmak için A Plague Tale: Innocence'da bulabileceği 13 çiçek. Maceranın başında açılır. - Teçhizatını hemen geliştirmen için bir paket metal hurdası ve bir alet. İlk defa bir üretim masasına erişildiği zaman oyunda açılır.