We Sing Pop
The Chainsmokers, Bruno Mars, Lorde, Beyoncé, Sia ve Sean Paul'un zirve başı parçaları dahil olmak üzere dünyanın en büyük sanatçılarının en müthiş şarkılarını ve resmi HD kliplerini sunuyor. We Sing Pop, ödüllü parti deneyimini doğrudan oturma odana getiriyor. Çevrimiçi liderlik tablolarında üst sıralara yükselmek ve bir yıldız olmak için aynı anda en fazla 4 arkadaşınla birlikte söyle veya onlarla rekabet et ya da solo takıl!