Grim Legends 3: The Dark City
Kefarete ihtiyacı olan harap bir şehirde amansız bir canavar avcısının mantosunu giy! Başka bir dünyaya ait korkunç bir yaratık olan Koshmaar'ı bağlayan güçlü eser çalındığında, seni başka bir boyuttan gelen bir gücün yozlaştırdığı şeytani yaratıklar olan Maskwraiths'in yaşadığı gotik Lichtenheim şehrine götürecek bir göreve başlayacaksın. Karanlık Şehrin çağrısına yanıt ver!