Eekeemoo Splinters of the Dark Shard
Bu muhteşem 3. kişi macera oyununda Eekeemoo ve arkadaşlarına, onları Kara Shard’ın pençelerinden kurtarmak için yardım edeceksin. Eekeemoo’ya yardım edecek bulmacalar çözüp, görevleri tamamlayacak, ölümsüz ve devasa korkutucu bölüm sonu canavarları ile savaşacaksınız. Cesaretini topla! Eekeemoo’nun bulup, serbest bırakacağın arkadaşlarının ( Farklı güçlerde, kilidi açılabilir 4 karakter) güçlerini, sonraki problemleri çözerken kullanabileceksin.