Lost Planet 3
Çeşitli çok oyunculu modlar ve oldukça etkileyici tek oyuncu deneyimiyle, Lost Planet 3 benzersiz E.D.N. III dünyasında gizli kalmış sırları ortaya çıkarmak için Lost Planet evreninde daha derine gidiyor.