2-21 Nisan arası bedava oyna! Oyunu satın almaya karar verirsen diye ilerlemen korunacak. İçindekiler: * Starlink oyunu * 4 Yıldız Gemisi : Zenith, Neptune, Apex, Vanguard * 6 Pilot : Mason, Judge, Chase, Hunter, Levi, Razor * 12 Silah: Flamthrower, Frost Barrage, Shredder, Levitator, Volcano, Imploder, Iron Fist, Alt. Freeze Ray, Crusher, Super Gatling, Shockwave, Alt. Gauss KEŞFEDİLMEYİ BEKLEYEN BİR YILDIZ SİSTEMİ Atlas yıldız sisteminin egzotik dünyalaraı arasında kesintisiz yolculuklar yapın, yedi gezegenini ve o gezegenlerdeki ekositem ve vahşi yaşamı keşfedin. YEPYENİ BİR OYUN DENEYİMİ Pilotları, yıldız gemilerini ve silahları eşleştirin, karıştırın; hayalinizdeki gemiyi yaratın ve düşmanları yenmek için adapte edin. DERİN RYO MEKANİKLERİ RYO mekanikleriyle derin bir oynanışı deneyimleyin, silahlarınıza ve yıldız gemilerinize modlar ekleyin, pilot yeteneklerini açın ve fraksiyonlarla ittifak kurun.