Wolfenstein 3D
OSA'nın süper ajanı B. J. Blazkowicz olarak Wolfenstein Kalesi'nden kaçıp sapkın Nazi yönetimine bir son ver! Birinci Bakıştan Vuruş oyunlarının atası olan bu efsanevi oyunda Hans Grosse'den Mecha-Hitler'e, unutulmayan tüm düşmanlarla savaş. Klasik seviyelerde çalıntı Nazi hazinelerini sağlık paketlerini, mühimmat ve silahları, hatta kısa yolları dahi içinde barındıran gizli sırları araştır.