Shiness: The Lightning Kingdom
Aksiyon RPG'si Shiness seni yıkılmanın eşiğindeki bir evrende yolculuğa çıkarıyor. Harap olmuş gezegen Mahera'nın uyanışındaki gökyüzü adaları arasında uçan gemileriyle çıktıkları yolculukta Chado ve yoldaşlarına sen de katıl... Issız bir adaya düştükten sonra kendini aniden birkaç krallığı kapsayan bir çatışmanın içinde buluyorsun. Ancak Chado'nun yeni keşfettiği, sihir aşılanmış gizemli bir ruh olan Shiness ile iletişim kurabilme yeteneği sayesinde bu patlayıcı durum barışçıl bir sonuç doğurabilir. Hiper-dinamik dövüşlerde tehlikeli düşmanlarla yüz yüze gelip, geleneksek oyun dövüş mekaniğini sihirle harmanla. Heyecan verici yeni beceri ve büyüler öğren ve karakterlerini geliştirmek için deneyim kazan. Mahera uygarlıklarını sonunda birleştiren kahraman ol!