SpeedRunners 2: King of Speed
YENİ NESİL SPEEDRUN''CILAR SpeedRunners zamansız ve orijinal bir çok oyunculu oynanış formülüne sahip. Bu devam oyunundaki hedefimiz, bu benzersiz "SpeedRunners hissiyatı"nı derinliğinden ve hareket sisteminin akıcılığından ödün vermeden ama aynı zamanda kolay kavranabilirliğini de devam ettirerek yeni bir döneme taşımak. King of Speed bunun haricinde yüksek çözünürlüklü canlı grafikler ve geliştirilmiş bir netcode da sunuyor. HIZLANMAK ŞART 2010'ların en sevilen bağımsız yapımlarından birinin devamı olan SpeedRunners 2: King of Speed, tempolu, rekabetçi bir platform oyunu. Hem geçmişten gelen hem de oyuna yeni dâhil olan türlü türlü eksantrik süper kahramandan istediğini seç ve çılgınca koşuşturarak geçen yarışlarda çevrimiçi veya çevrimdışı 8 kişilik lobilerde rakiplerinle mücadele et. SON KOŞAN SEN OL Hedefin her ne şekilde olursa olsun öne geçmek ve rakiplerin sürekli olarak daralan alev çemberinde birer birer elemine olurken birinci sıradaki yerini korumak. 1960'ların süper kahraman ütopyasondan ilham alan bu muhteşem güzellikteki retrofütüristik dünyada bulunan çok sayıda bölümde canın pahasına koşmaya hazırlan. HIZLI VE ÖFKELİ Füze, tuzak, dondurucu ışın veya önündeki koşucuları çekmene olanak veren altın tutma kancasıyla rakiplerini ekranın dışına it ve rekabette avantaj kazan. Gerçek Hız Kralı olabilmek için arkadaşlıklarını mahvet, kontrol cihazlarını kır ve saliselik kararlar ver! REKABETÇİ PLATFORM TÜRÜNDE USTALAŞ Ustaca tasarlanmış haritalardaki detayları öğren ve anında alışılabilen ama aynı zamanda son derece derin manevra mekaniklerinde ustalaş. Hızlandırıcı yüzeylerin, takviyelerin, duvardan zıplama noktalarının, engellerin, tutunabileceğin mavi tavanların ve yolları açıp kapayan kolların yerlerini ezberle. Koş, atla, kay, sallan ve zafere ulaş! HER NASILSAN ÖYLE KOŞ SpeedRunners 2 her oyuncunun keyifle oynayabileceği ancak öğrenmenin de sınırının olmadığı, speedrun kabiliyetlerini daha iyi hâle getirmek için yüzlerce saat çabalamana olanak tanıyan bir rekabetçi oyun. Topluluklara dâhil olarak turnuvalara katıl, özel mücadeleler yarat ve liderlik tablolarında yukarıya tırman. Veya özel bir lobi açarak arkadaşlarınla eğlenceli bir PvP seansına dal.