Crimson Spires
Dünyanın geri kalanından gizemli bir şekilde izole olmuş şehri keşfederken kime güvenebilirsin? Şerif Erika Wright'ın rolünü üstlen. Soruşturması Şerif Erika'yı küçük bir maden kasabası olan Batail'e götürür ve aniden kasabayı çevreleyen ölümcül, parlayan kulelerden oluşan bir halka tarafından kapana kısılır. Burada takıntılı komplo teorisyenlerinden zengin vampirlere ve hatta bir seri katile kadar çeşitli kasaba sakinleriyle tanışır. Kuşkulu dostluklar kuran ve ortakları sayesinde aşkı bulan Erika'nın kararlarını yönlendir. Bataille'nin karşılaştığı dehşetlerin ortasında, Erika'nın güvenebileceği birkaç kişi ile arasında romantizm rüzgarları esebilir. Her olası ilişki, kuleler ve onları çevreleyen gizem hakkında değerli sırları ortaya çıkarır. Ürkütücü atmosferi romantizm ve doğaüstü gizemle harmanlayan Crimson Spires, otome tarzı anlatısını alışılmadık bir özgürlük ile sunuyor. Çok sayıda hikâye yolu boyunca, oynanışı zengin 2D karakter sanatı ve 3D keşif arasında kayıyor. Bu Bataille kasabasında gezinmene ve gerçeği bulmak için binaların içlerini keşfetmene izin veriyor. Buna ek olarak, Crimson Spires'in bu güncellenmiş versiyonu, diğer tüm hikâye yollarını tamamladıktan sonra önceki konuları birbirine bağlayan ve Erika'nın hikâyesini oyuncunun seçimleri tarafından yönlendirilen can alıcı bir finale getiren New Game Plus özelliğini içeriyor!