Balatro
Balatro, pokerden esinlenen ve güçlü sinerjiler oluşturarak büyük kazançlar elde etmeye odaklanan roguelike bir deste oluşturma oyunudur. Poker roguelike oyunu. Balatro yasa dışı poker elleri oynanılan, oyunun kurallarını değiştiren jokerleri keşfettiğin ve adrenalin patlaması yaşatan sıra dışı komboları tetiklediğin, aşırı tatmin edici bir deste oluşturma oyunudur. Değişik sinerjiler ve stratejiler oluşturmak için geçerli poker ellerini eşsiz Joker kartlarla birleştir. İlerlerken gizli bonus elleri ve desteleri ortaya çıkar ve şeytani kör bahisleri yenmek için yeterince fiş kazan. Son kör bahse ulaşıp final ante'sini yenip zaferi elde etmek için bulabileceğin tüm avantajlara ihtiyacın olacak.