Prince of Persia The Lost Crown
Uzay ve zamanı dilediğiniz gibi kontrol edebileceğiniz, mitolojik Pers dünyasında geçen bu benzersiz ve heyecan dolu aksiyon-macera platform oyununa kendinizi kaptırın. Sargon olarak akrobatik savaş yeteneklerinde ustalaşın ve kendi oyun tarzınızı bulmak için ilerlerken yeni Zaman Güçleri ile eşsiz süper kabiliyetlerin kilidini açın ve bir kılıç dehasından olağanüstü bir efsaneye dönüşün. İÇİNİZDEKİ SAVAŞÇIYI ORTAYA ÇIKARIN Zaman güçlerinizi, savaş ve platform yeteneklerinizi kullanarak ölümcül kombolar yapın. Zamanın yozlaştırdığı düşmanlar ve mitolojik yaratıkları alt edin. OLAĞANÜSTÜ KAF DAĞI'NDA KENDİNİZİ KAYBEDİN Görülmeye değer eserlerle dolu topraklarıyla bu Pers esintili, lanetlenmiş dünyaya ayak basın. Her biri kendine has harikalar ve tehlikelerle dolu, son derece ayrıntılı, çeşit çeşit biyomu keşfedin. DESTANSI BİR MACERAYA ATILIN Sürükleyici, benzersiz ve mitolojiden ilham alan bu fantastik Pers hikâyesinin baş kahramanı olun. Zekânızı kullanarak bulmacaları çözün, gizli hazineleri bulun ve bu yoz dünyanın sırlarını açığa çıkarmak için görevleri tamamlayın.