Hidden Cats in Barcelona
Yerel bir Churreria'da atıştırma ve Park Güell'de uzun bir yürüyüşe çıkma zamanı geldi. Çünkü Gizli Kediler, muhteşem ve güneşli Katalonya'ya kapak attılar! Bir sürü sevimli tüy yumağı, Barselona’nın köşe ve bucaklarında gizleniyor... Hepsini bulabilir misin? Gezin süresince seni beklen şeyler: - Gerçek hayattan ilham alınmış, el çizimi 8 güzel bölüm; - Bulunacak 800'den fazla gizli kedi ve nesne; - Koleksiyon kartları ve gizemler!