Woodo
Woodo, muhteşem görsel tasarıma sahip basit diyaroma kurulum mekaniklerine dayanan 3 boyutlu sımsıcak bir bulmaca oyunudur. Minik ahşap bir inşaatçıyla oynadığımız çocukluk günlerimizi hatırlatan bu oyun, oyuncuları huzurlu, güvenli ve yaratıcı bir dünyaya davet ediyor. Hikâye Büyük bir şehirde büyüyen ancak yazın kırsal bölgeye gönderilerek bambaşka bir dünyayı deneyimleyen Foxy'nin hikâyesini oku. Foxy bu yolculukta kendini keşfediyor, huzuru tadıyor ve daha önce deneyimlemediği bir dengeyi buluyor. Sakin ve muhteşem bir dünyaya kendini kaptır. Bu dünyada zaman bol, zamanın büyük bir kısmı da dışarıda geçiriliyor. En basit olaylar bile insanı şaşkına çevirirken her gün muhteşem bir macera vadediyor. Bu dünya, çocuklukta daha çok hissedilen ve zaman geçtikçe gözden kaçırılan hatta unutulan hisleri uyandırıyor. Oynanış Keyifli mi keyifli oyun mekanikleri gayet basit: Oyuncular eşsiz manzaraları parça parça bir araya getirerek ahşaptan muhteşem bir dünya kurar. Bu sırada Foxy'nin manzarayla ilgili paylaştığı masal da deneyime bütünlük katar. Sımsıcak Ortam Oyunumuzda sıcaklık, empati ve rahatlık hisleri uyandırmak istedik. Bulmaca oyunundan neşeleri yerine getiren bir deneyime dönüştürmeyi hedefledik. Oyun basit görünse de bazılarımızın bir günü daha atlatmak için ihtiyaç duyduğu sevgi ve güven duygularını uyandırıyor. Tıpkı sıcacık şömine ateşinin önünde ninenle iç ısıtan çayınızı yudumlarken olduğu gibi sana iyi gelecek bir oyun.