Isle of Reveries
Lief adındaki bir baykuşun kontrolünü ele alın ve her dileğin yerine getirilebileceği söylenen, terk edilmiş Isle of Reveries'e doğru gökyüzüne doğru bir yolculuğa çıkın. Oyuncular, her biri kendine özgü temalara ve bulmacalara sahip altı gizemli zindanda savaşacak ve bu retro esintili macerada yol boyunca büyüleyici antropomorfik karakterlerle tanışacak. Peri arkadaşınızın sihrini kullanarak dünyada çeşitli nesneleri çoğaltın ve yaratın; bunların zengin eşya koleksiyonunuzla nasıl etkileşime girdiğini keşfederek kafa yoran bulmacaları çözün. * GENİŞ BİR YÜZEY DÜNYASINI KEŞFEDİN VE ZINDANLARI FETHEDİN Yüzey dünyasında sekiz farklı biyom. Her biri kendine özgü teması, mekanikleri ve anahtar öğesi olan altı farklı zindan. * NESNELERİ KOPYALAYIN VE YARATIN Lief’in peri arkadaşını kullanarak sayısız nesneyi kopyalayın ve yaratın; bunları bulmacaları çözmek ve korkunç düşmanlarla savaşmak için kullanın. * BİR TOPLULUK KURUN Çeşitli binalar inşa edin ve bir kasaba kurun. Lief’in oyun boyunca kurtardığı karakterler kasabaya taşınacak ve yeni görevler ile hikayeler sunacak.