Arrow Drift
Okun yönünü kontrol edin, yolu takip edin ve giderek hızlanan bir arcade yarışında reflekslerinizi sınayın. Kenarlardan kaçın, hassas dönüşler yapın, mücevherleri toplayın ve aksiyon hızlandıkça en yüksek puanı elde etmeye çalışın. DÖNÜŞLERDE USTALAŞIN VE YOLDA KALIN. Hız giderek artarken, okun yönünü hızlı ve hassas hareketlerle kontrol edin ve yolda kalın. REFlekslerinizi sınayın ve rekorunuzu kırın. Ne kadar ilerlerseniz, puanınız o kadar yüksek olur. Her dönüş dikkat, hızlı tepki ve mükemmel kontrol gerektirir. MÜCEVHERLERİ TOPLAYIN VE YENİ EŞYALARIN KİLİDİNİ AÇIN. Maçlarınız sırasında mücevherleri bulun ve toplayın, mağazada yeni eşyaların kilidini açın ve en iyi puanlarınızı geçmeye çalışırken deneyiminizi özelleştirin. ARROW DRIFT, REFLEKS, HIZ VE HAYATTA KALMA TEMALI BİR ARCADE OYUNUDUR. Kolay başlayın, giderek hızlanın ve kenarlara dokunmadan ne kadar ilerleyebileceğinizi keşfedin.