Crimson Moon: Deluxe Edition
EKSİKSİZ DENEYİM Daha fazla katliam seçeneği sunan Crimson Moon Deluxe Sürüm'e yükselt! Çıkış sonrası içerik genişletmesi ve yalnızca bu sürüme özel Seremoni Zırh Seti seni bekliyor. YÜKSELİN VAHŞET SAÇANLAR, VE KIZIL AY'I SELAMLAYIN Gildenarch şehri düştü. Bir zamanların kutsal mücevheri olan bu şehir artık iblisler, hortlaklar, vampirler ve Cehennem Uru ucubelerinin istilası altında. İnsanlığın son umudu Kızıl Ay Tarikatı'dır ve onun en korkulan silahı sensin. Dünyayı Cehennem'e karşı savunmak için yaratılmış bir insan-melek melezi olan Nefilim'e hayat ver. Doğaüstü güçlere, silahlara, yakın dövüş tekniklerine ve meleksi dönüşümlere hâkim olarak acımasız görevlerin üstesinden gel ve Ölü Tanrılarla yaşanan bölüm sonu savaşlarından sağ çık. İster tek başına sefere çık ister eşli oynama modunda birlikte avlan; kehaneti gerçekleştirmek senin elinde. ÖNE ÇIKAN ÖZELLİKLER: - Kanlı Yakın Dövüş – Tavizsiz ve sarsıcı yakın dövüşlerle ucube sürülerini katlet. - Tek Kişilik veya Eşli - Sefere tek başına çık ya da birlikte katlet. - Yüksek Risk, Yüksek Ödül Görevleri - Başarıyla tamamlanan her seferde yeni görevler, değiştiriciler ve beceri kazanımları seni bekliyor. - İnsanüstüne Dönüş - Nefilim güçlerini geliştirerek, yıkıcı saldırılar için geçici yetenekler kazan - Seferler Arasında Sığınağına Dön - Kilise; yükseltmeler, NPC etkileşimleri ve Savaş Masası planlaması için ana üssündür - Zorluk Seviyeni Belirle - Dinamik zorluk ölçeklendirmesi her görevi beceri seviyene göre ayarlar, ancak zorluk arttıkça ödüller de büyür SÜRÜM ŞUNLARI İÇERİR: - Ana Oyun - Seremoni Zırh Seti - Çıkış Sonrası İçerik Genişletmesi Deluxe Sürüm, geliştirilmekte olan ve çıkış sonrasında yayımlanacak bir indirilebilir içerik genişletmesine erişim sağlar. Genişletmenin içeriği, özellikleri ve çıkış tarihi henüz kesinleşmemiştir ve değişebilir. Yakında daha fazla ayrıntıyı seninle paylaşmak için sabırsızlanıyoruz!