Buckshot Roulette
Arkadaşlarını Vur Yeni 4 kişilik çok oyunculu masada yerini al. Pazarlık yap. Yalvar. İhanet et. Zafere ulaş. Masadan zengin kalk. 12 Kalibrelik Aksiyon 12 kalibrelik bir pompalı tüfekle Rus Ruleti oynayın. Çünkü pompalı tüfek çok daha iyi bir seçenek. Kelimenin Tam Anlamıyla Akıllara Durgunluk Veren Bir Oyun 15 ile 20 dakika süren yoğun bir oyun deneyimi. Turnuvaya katılın, Dağıtıcıya karşı üç tur oynayın ve ödülü kazanın. Yapamayacaksanız da hiç denemeyin. Sürükleyici Bir Ortam Metal korkulukların unutulmuş davulların ritimleriyle titreştiği yeraltı gece kulübüne hoş geldiniz. Eşleşmenizle Tanışın Sizinle aynı ihtimalleri oynayan Dağıtıcıyla karşı karşıya gelin. Hile yok. Onu kendi oyununda yenebilir misiniz? İki katı mı yoksa hiç mi Yeni İki katı mı yoksa Hiç mi modunda şansınızı zorlayın. Ne kadar dayanabilirsiniz?