Assassin's Creed Origins
Antik Mısır'dayız. Görkemli olduğu kadar entrikalarla dolu bir çağı kapatacak müthiş bir iktidar savaşı yaşanıyor. Suikastçı Kardeşlik Örgütünün köklerine yapacağın bu yolculukta karanlıkta kalmış sırları ve unutulmuş efsaneleri gün yüzüne çıkaracaksın. KEŞFEDİLECEK BİR ÜLKE Nil Nehri boyunca seyahat et, pirametlerin gizemlerini açığa çıkar, tehlikeli antik hizipler ve vahşi yaratıklarla dövüşürken bu muazzam ve öngörülemez toprakları keşfet. HER SEFERDE YENİ BİR HİKAYE Çeşitli görevler ve sürükleyici hikayelerde, en soylularından en alt tabakadan gelenlere kadar bir çok kuvvetli ve unutulmaz karakterle yolun kesişecek. SÜRÜKLEYİCİ AKSİYON RPG Dövüşmenin yepyeni bir yolunu keşfet. Farklı nitelikteki onlarca nadir silahı ele geçir ve kullan. Karmaşık bir ilerleme mekaniği üzerinde yolunu aç, özgün ve kuvvetli düşmanlar karşısında yeteneklerini göster.