The Wild Eight
Uçak kazası sadece bir başlangıç. Acımasız Alaska'nın ortasıda mahsur kalan sekiz kişi. Bunun seni tüketmesine izin verme. The Wild Eight hikayeni anlatabilmek için hayata tutun ve yaşa. KEŞFET Sürükleyici görev çizgilerinizi takip ederek uçak kazasının arkasındaki gizemi ortaya çıkarın ve bu karlı bölgede bulunan bütün anomalileri bulun. Terk edilmiş binaları, garip laboratuvarları, gizemli amaçlar için inşa edilmiş tesisleri ve bu dünya dışından bir şeyler için yan görevlerinizi takip edin! HAYATTA KAL Yeni ufukları ve Alaska'nın keşfedilmemiş bölgelerini, güzel ama aynı zamanda ölümcül şekilde oluşturulan düşük poli dünyada keşfedin. Geceleri vücudunuzu kamp ateşi çevresinde ısıtın. Kar fırtınalarından korunmak için barınak kurun ve yiyeceklerinizi diğer oyuncularla paylaşın. İŞLE & GELİŞTİR Hayatta kalmanızı sağlayacak araçları yaratmak için elinizden gelen her şeyi toplayın - silahlar, kıyafetler ve toplama araçları. Oynanış ihtiyaçlarınıza göre barınağınızda hayatta kalma becerilerinizi yükseltin. AVLA VEYA AVLAN Enerji ve vahşi hayvanlardan kaçmak için yiyecekleri toplayın, ya da durumu tersine çevirerek korkunuzu tatmalarına izin verin. Ancak, vahşi doğada gizlenen, vahşi hayvanlardan ve soğuktan daha da tehlikeli olan şeyler var.