Smash Ball Rush
Smash Ball Rush, yıkım toplarını kontrol ederek blokları yok ettiğiniz ve mümkün olan en yüksek puanı elde ettiğiniz bir aksiyon-macera arcade oyunudur. Toplar arasında geçiş yapın, saldırmak için doğru anı seçin ve sonsuz bir yarışta olabildiğince ilerleyin. YEŞİL BLOKLARI KIRIN VE PUANINIZI ARTIRIN. Her blok, farklı bonuslarla puanınızı artırabilir, bu da her hamleyi risk ve ödül arasında hızlı bir karar haline getirir. KIRMIZI BLOKLARDAN KAÇININ VE PUANINIZI KORUYUN. Kırmızı bir bloğa çarpmak puanınızı düşürür ve puanınızın sıfırın altına düşmesi oyunu anında sonlandırır. RADYOAKTİF BLOKLARDAN KAÇININ VE MÜMKÜN OLDUĞUNCA UZUN SÜRE HAYATTA KALIN. Radyoaktif bir bloğa tek bir darbe, yıkım topunu yok eder ve oyunu sonlandırır. Reflekslerinizi test edin, top değiştirmek için en iyi anı bulun ve hızlı tempolu, zorlu ve bağımlılık yapıcı bir arcade deneyiminde en yüksek puanınızı geçmeye çalışın.