Curve Drive
Curve Drive, virajlı bir yolda araba kontrol ettiğiniz, refleks ve hız gerektiren bir arcade yarış oyunudur. Arabayı pistte tutun, kenarlardan kaçının, elmasları toplayın ve hız amansızca artarken mümkün olan en yüksek puanı elde etmeye çalışın. VİRAJLARA HAKİM OLUN VE HIZI KONTROL EDİN. Arabayı yolda tutmak için direksiyonu hassas bir şekilde çevirin. Her viraj, hızlı refleksler ve mükemmel kontrol gerektirir; kenara herhangi bir temas, arabanın patlamasına ve yarışınızın sona ermesine neden olur. ELMASLARI TOPLAYIN VE YENİ ARABALARIN KİLİDİNİ AÇIN. Ne kadar ilerlerseniz, o kadar çok elmas toplayabilir ve o kadar çok aracın kilidini açabilirsiniz. En sevdiğiniz arabaları seçin ve en iyi puanlarınızı geçmek için piste geri dönün. HIZ ARTIYOR. ZORLUK DA ARTIYOR. Yarış giderek daha hızlı ve zorlu hale geliyor, giderek daha fazla konsantrasyon, reaksiyon ve kontrol gerektiriyor. Mümkün olduğunca uzun süre hayatta kalın, puanınızı artırın ve virajlara hakim olabileceğinizi kanıtlayın. Curve Drive, yarış, direksiyon, hız ve refleksleri bir araya getiren, oynaması basit ama ustalaşması zor bir arcade deneyimi sunuyor.