Nephenthesys
Uzaylı saldırısının ortasında tanımlanamayan bir enerji kaynağını ele geçirmek için tehlikeli bir göreve çık! Nephenthesys, geniş ekran yukarıdan aşağıya üç boyutlu tarzda sunulan dikey kaydırmalı bir shoot'em up oyunudur. Çok çeşitli düşman gemilerini patlat, daha geniş atış mesafeleri ve özel bombalar için güçlendiriciler topla, ardından ekranı dolduran baş düşmanlarla yüzleş. Bu görev seni mağaralara, su yollarına, şehir manzaralarına ve daha fazlasına götürecek. Bunu başarabilecek becerilere sahip misin?