Watermelon Fruits Puzzle
Her hamlenin önemli olduğu bağımlılık yapıcı fizik tabanlı bulmaca oyunu Watermelon Fruits Puzzle'da stratejinizi ve problem çözme becerilerinizi test edin. Meyveleri kaba bırakın, aynı olanları birleştirin ve nihai Karpuzu oluşturma yolunda daha büyük meyvelerin kilidini açın. Her meyve gerçekçi fizik kurallarına göre hareket eder; yeni meyveler eklendikçe yuvarlanır, zıplar ve yer değiştirir. Her bırakışı dikkatle planlayın. Mükemmel yerleştirilmiş tek bir meyve tatmin edici zincirleme birleşmeleri tetikleyebilirken, tek bir hata kabı hızla doldurabilir. Meyve yığını büyüdükçe alan giderek daralır ve her birleşme stratejik bir karara dönüşür. Daha büyük meyveler oluşturun, daha yüksek puanlar kazanın ve kap taşmadan önce oyunu ne kadar sürdürebileceğinizi görün. Kendi en iyi skorunuz için yarışın, her denemede stratejinizi geliştirin ve devasa kombinasyonlar oluşturmanın yeni yollarını keşfedin. Özellikler: ● Basit ama bağımlılık yaratan mekaniklere sahip eğlenceli meyve birleştirme oynanışı. ● Her birleşmeyi benzersiz kılan gerçekçi fizik. ● Aynı meyveleri birleştirerek daha büyük meyvelerin kilidini açın. ● En yüksek puanı hedefleyen sonsuz oynanış. ● Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor. Bırakın, birleştirin ve meyvenizin ne kadar büyüyebileceğini görün!