Sunny Café
Tayvan kahvesi hakkında bilgiler, kültür ve geleneklerle aşkı keşfedin! Bir yaz akşamı, gök gürültülü sağanak yağmur acımasızca yağarken kafenin zili çalar. Bir çocuk, aniden kapıda duran sırılsıklam kızı fark edince kendine gelir. Sunny Café, tesadüfi karşılaşmaların, tanışmaların ve ayrılıkların hikâyesidir; Tayvan kahvesi hakkındaki bilgileri bu etkileşim döngüsünün bir aracı ve hayatın kendisi için bir metafor olarak kullanan metin tabanlı bir aşk macera oyunudur. Tayvanlı üniversite öğrencilerinden oluşan bir kadroya katılın ve yerel kültür, gelenekler ve ideallerle dolu bir görsel romanın keyfini çıkarın. Çekirdek seçerek, öğüterek, filtre seçerek ve ustalıkla demleyerek nasıl mükemmel bir fincan kahve hazırlayabileceğinizi öğrenin. Kafedeki eşyaları seçerek daha fazla bilgi edinin. Rahat bir atmosferde insanlarla yaptığınız konuşmalara göre değişen farklı sonları keşfedin ve belki de yeni filizlenen bir aşkın çiçek açmasına rehberlik edebilirsiniz!