Farmer's Life & Arena Renovation Bundle
İçinizdeki Çiftçiyi serbest bırakın. Canlı bir çiftlikte hayatın neşesini ve zorluklarını deneyimleyeceğiniz "Çiftçinin Hayatı"nda kırsal yaşamın rustik cazibesine dalın. Geniş bir açık dünyada yaşayan bir ülkeyi ekin, büyütün ve kucaklayın. Canlı bir çiftlikte hayatın neşesini ve zorluklarını deneyimleyeceğiniz "Çiftçinin Hayatı"nda kırsal yaşamın rustik cazibesine dalın. Geniş bir açık dünyada yaşayan bir ülkeyi ekin, büyütün ve kucaklayın. Kararları siz verirsiniz, yaratırsınız ve çeşitli mekanikler ve sonsuz olasılıklar arasından seçim yaparsınız. Arena Renovation'da, çeşitli spor tesislerini eski ihtişamlarına kavuşturmakla görevli tek kişilik bir yenileme ekibinin rolünü üstleniyorsunuz. Birçoğu zaman veya bakımsızlık sonucu yok edildi. Tamamen unutulmalarına izin vermeyin - kollarınızı sıvayın ve onlara yeni bir soluk getirin!