Twist Drive
Twist Drive, her hareketinizin bir sonraki skorunuzu belirleyebileceği, refleks ve hız gerektiren sonsuz bir arcade oyunudur. Yönü kontrol edin, yolda kalın ve reflekslerinizin ne kadar ileri gidebileceğini kanıtlayın. VİRAJLARA HAKİM OLUN. HIZI ARTIRIN. REKORUNUZU KIRIN. Oku döndürmek ve kenarlara dokunmadan kıvrımlı yolu takip etmek için ekranın sol veya sağ tarafına dokunun. Her saniye hız artar ve virajlar daha zorlu hale gelir; bu da hassasiyet, konsantrasyon ve hızlı tepkiler gerektirir. Yarış sırasında mücevher toplayın ve ödüllerinizi kullanarak mağazada yeni eşyaların kilidini açın. Her oyun, daha ileri gitmek, daha yüksek bir skor elde etmek ve öğrenmesi basit ama ustalaşması zor bir arcade mücadelesinde ustalaşmak için yeni bir denemedir. Sonsuz koşu oyunlarından, arcade oyunlarından, refleks oyunlarından, hız oyunlarından ve yüksek skorlu mücadelelerden hoşlanıyorsanız, Twist Drive reflekslerinizi sonsuz bir yarışta test eder.