Soccer Goal
Soccer Goal, hassasiyet ve fizik kurallarının bir araya geldiği, bağımlılık yapıcı ve eğlenceli bir futbol oyunudur. Her şut, nişan alma, strateji ve kontrol gerektirir. Şut yönünü seçin ve 51 zorlu seviyede duvarları ve engelleri aşarak kaleye giden mükemmel yolu bulun. NİŞAN AL, ŞUT AT VE GOL! Topun ideal yörüngeyi izlemesi için açıyı ayarlayın ve şut atın. Duvarları kullanın, sekmeleri hesaplayın ve her seviyeyi tamamlamak için zekice çözümler bulun. TÜM 51 SEVİYEYİ AŞ VE SAHAYA HAKİM OL! Her seviye, farklı engeller ve yollarla yeni bir futbol mücadelesi sunar. İsabetinizi test edin, oyunlarınızı geliştirin ve giderek zorlaşan seviyelerden oluşan bir dizide ilerleyin. MÜKEMMEL GOLÜ ATABİLİR MİSİNİZ? Soccer Goal, futbolu, bulmacayı, nişan almayı ve fiziği bir araya getirerek öğrenmesi kolay, ustalaşması zor bir deneyim sunuyor. Topa vurun, engelleri aşın ve tüm seviyeleri tamamlamak için gereken hassasiyete sahip olduğunuzu gösterin.