Monster Hunter Wilds
Doğanın dizginlenemez gücü çılgınca akıyor, doğal ortamlar her an büyük değişikliklere uğruyor. Bu hikâyede insanlar, canavarlar ve bu iki türün ikili bir dünyada uyum içinde yaşama çabaları anlatılıyor. Güçlü canavarları takip edip alt ederek ve avlarında topladığın malzemelerle yeni, güçlü silahlar üreterek bir Avcı olarak görevini yap. Yasak Diyarların insanları ve yaşadıkları yerler arasındaki bağlantıların gizemini çöz. Monster Hunter Wilds'da seni olağanüstü bir av deneyimi bekliyor. Hikâye Birkaç sene önce Nata adlı küçük bir çocuk, Yasak Diyarların sınırında kurtarıldı. Burası loncanın daha incelemediği, keşfedilmemiş bir bölgeydi. Lonca, çocuğun köyüne saldıran gizemli bir canavardan tek başına kaçtığını duyduktan sonra durumu araştırmak için Yasak Diyarlara bir keşif gezisi düzenledi. Ak Hortlak denen bu canavarı incelemek ve saldırı altındaki muhafızı kurtarmak için düzenlenen keşif yolculuğu şimdi başlıyor. Yaşayan Bir Dünya Hava durumu sürekli ve ani değişimler gösterdiği için Yasaklı Diyarlardaki doğal ortamlar çok değişkendir. Sert geçen Nadas ve tehlikeli Zemheri dönemlerinde aç canavarlar sürüler hâlinde ava çıkar ancak Bolluk dönemlerinde yaban hayatı zengin ve bereketlidir. Canavarlar Bu ortamlarda yaşayan canavarlar yaşanan dinamik değişimlere uyum sağlamak zorunda kaldığı için hayatta kalmak ve gelişmek için benzersiz özelliklerini kullanır. Zemheri döneminde ekosistemin zirvesindeki en güçlü canavarları bile görme şansın vardır. Av Etraflarındaki dünyayla birlikte avcılar ve taktikleri de değişmeli. Avcıların seçebilecekleri çeşitli silah ve zırhların olmasının yanı sıra av sanatı da avcılar canavarların davranışlarını tahmin etmeyi öğrendikçe ve doğal ortama alıştıkça gelişti. Odak Modu ava yeni bir katman ekliyor. Saldırıları veya muhafızları hedef al, Odak Vuruşlarını kullanıp özel saldırılar yaparak yaralara ve zayıf noktalara büyük hasar ver. Karakterler Yolculuğun boyunca av arkadaşlarından keşif grubundaki diğer üyelere kadar seni destekleyecek pek çok kişiyle karşılaşacaksın.