House Flipper Remastered Collection
TADİLAT HİÇ BU KADAR GÜZEL OLMAMIŞTI House Flipper Remastered Collection, tatmin edici bir karmaşanın ortasında geçen tadilat dünyasına açılan yenilenmiş biletin. Tek başına harabe evleri göz alıcı mekânlara dönüştür. Yeni grafikler, seslendirme ve taze içerikle – tanıdık deneyim şimdi çok daha iyi. YENİDEN YAZILAN BİR HİKÂYE Yeni karakterlerle tanış, tam seslendirmeyle sunulan görevleri keşfet ve her göreve anlam ve sıcaklık katan yeniden kurgulanmış hikâyeyi takip et. Tadilat artık daha kişisel bir yolculuk. AŞKIN ANLAMI NE? Bu yeni sürüm için özel olarak hazırlanmış hikâyelerde aşkın farklı türlerine tanık ol. Yeni evli çiftlere yardım et, ya da kahveye olan sevgisini göstermek isteyen birine destek ol. Sıcacık karakterler, duygusal anlar ve belki de özel bir bağ seni bekliyor. TÜM DLC’LER TEK BİR PAKETTE İlk defa mı oynuyorsun, yoksa geri mi döndün? Bu sürüm tam sana göre. House Flipper Remaster, önceki tüm genişleme paketlerini bir araya getirerek bugüne kadarki en eksiksiz versiyonunu sunuyor. Şimdi sıra sende!