The Outer Worlds: Spacer's Choice Edition
Obsidian Entertainment ve Private Division imzalı ödüllü RYO'yu oynamak istiyorsan The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition'a mutlaka göz atlamalısın. Diğerlerini denedin, şimdi sıra en iyisinde! Temel oyunun yanı sıra tüm DLC'leri içeren The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition, Obsidian Entertainment'ın sevilen rol yapma oyununu oynamanın en iyi yoludur. Yenilenen bu başyapıt, gelmiş geçmiş en iyi The Outer Worlds sürümü olacak şekilde optimize edildi. Eleştirmenlerin beğenisini toplayan bu RYO'yu karakterinin en kötü hâliyle oynayıp oynamamak ise sana kalmış. Galaksinin bir ucuna giden koloni gemisinin yolda kaybolmasının ardından onlarca yıl sonra uyanıp kendini koloninin varlığını tehdit eden bir komplonun kalbinde buluyorsun. Halcyon'daki farklı mekânları ve gezegenleri keşfet, gizemli Gorgon Asteroiti'nden Eridanos'un göz alıcı tesislerine kadar birçok yeri ziyaret et. Güç uğruna savaşan farklı fraksiyonlarla karşılaştıkça olmayı seçtiğin kişi, oyuncu odaklı bu hikâyenin seyrine yön verecek. Koloninin kurumsal denklemlerinde bilinmez bir değişken rolünü üstleneceksin. Temel Özellikler: Tam Sürüm 2019'a damgasını vuran bu RYO; iyileştirilmiş grafikler, gelişmiş performans, ilave animasyonlar, daha yüksek çözünürlüklü mekânlar ve yepyeni bir özellik olan bombalarla yenilendi! Oyuncu Odaklı Hikâye Diğer Obsidian oyunlarında olduğu gibi The Outer Worlds'te de seçimler tamamen sana kalmış. Bu seçimler hikâyene yön vermekle kalmıyor; karakterini, yoldaşlarının hikâyelerini ve oyun sonu senaryolarını da şekillendiriyor. Yoldaşlarına Önderlik Et En uçlardaki koloniye uzanan yolculuğunda ekibine katılmak isteyen envaiçeşit karakterle karşılaşacaksın. Eşsiz yeteneklere sahip bu yoldaşların her birinin kendi görevleri, motivasyonları ve idealleri var. Hedeflerine ulaşmalarına yardım etmek ya da onları kendi çıkarların uğruna kullanmak ise sana kalmış. Kurumsal Koloniyi Keşfet Halcyon; galaksinin bir ucunda yer alan, yönetim kurulunun mülkiyetinde ve bu kurul tarafından yönetilen bir kolonidir. Her şey onların kontrolünde... Pek tabii ki koloninin iki gezegeninde yaşanabilir kılma çalışmalarında çıkan aksaklıklar yüzünden arkada kalan uzaylı canavarlar hariç. Gemini bul, ekibini topla ve yerleşkeleri, uzay istasyonlarını ve Halcyon'un dört bir yanındaki ilginç mekânları keşfet.