Hellbreachers
Bu yandan görüşlü aksiyon macerasında Cehennemin derinliklerine yolculuk yap! Retro tarzı aksiyonlu platform oyunlarına, sağlam karakter yaratma ve RYO ilerleme sistemi ile modern bir güncelleme. Üç kahramandan birini seç, ardından seçtiğin kahramanı oynayış tarzına uyması için on benzersiz seçenek ile özelleştir. İşte tam senin tarzın bir macera! Yakın dövüşmeyi, uzak mesafeden savaşmayı veya büyü yapmayı tercih ediyor olabilirsin, tercihin ne olursa olsun her seferinde farklı stratejilerle Hellbreachers'ın ölümcül derinlikleriyle mücadele edebilirsin. 10 benzersiz mekânda geçen 50 seviyeye sahip olan Hellbreachers, keşfetmek için oldukça zengin bir içerik sunuyor. Bunu akıcı piksel animasyonu ve üstesinden gelmesi zorlu baş düşmanlarla birleştir. Bu yolculuğa tekrar tekrar çıktığına asla pişman olmayacaksın.