Treasures Of The Roman Empire
Yeraltında veya yer yüzünde karlışacağınız farklı senaryoları çözmekle uğraşacaksınız. Ahırlar, bar, sinema, kare, orman, konserler, market, rıhtımlar, luna park, Circo Massimo ve çok daha fazlası! Evet, amacınız Romalılar tarafından saklanan tüm hazineleri toplamak. Tüm aile için uygun, eğlenme garantili! - Roma'nın en güzel tarihi eserlerinden bazılarını ziyaret edeceksiniz - Fark bulmaca, slot makinesi, X-O-X, gizli nesneler, kare bulmaca, at yarışı ve daha fazlasını içeren mantık mantık ve mücadele oyunları! - Esprilerle dolu 31 seviye! - Misafir yıldızlar - Matthew Malley'nin ses kaydı, multi-platin grubu Counting Crows'un kurucu üyesi!