Vernal Edge
Fasulye Krallığı’na hoş geldin. Yıllar önce gökyüzüne yükselen bu topraklar, havada süzülen gizemli bir takımadaya dönüşmüş durumda ve iktidar hırsındaki Sarısabır Kilisesi tarafından demir yumrukla yönetiliyor. Uzak düştüğü babasını bulmaya kararlı İlkbahar adındaki genç kızla tanış. Anormal dövüş becerilerinin ve unutkan robot Maydanoz’un yardımıyla bu gizemli toprakları aşarak intikamını alması ve gerçeği öğrenmesi gerek. Bu tatlı metroidvania oyununda İlkbahar’ı kontrol et. Harabeye dönmüş krallıkta savaşarak yolunu bul, geçmişinin sırlarını ve Fasulye’nin gizemlerini ortaya çıkar. ÖZELLİKLER Hızlı bir metroid-vania Havada yüzen Fasulye adalarını keşfe çık. Daha fazla güç elde etmek için kasabalarda ve zindanlarda altına bakılmadık taş bırakma! Piksel grafikli nefis mekânlarda zıpla, savrul, kay ama unutma: Her yerde sırlar saklı olabilir! Dinamik ve ödüllendirici dövüş sistemi Düşmanlarını en efektif şekilde alt edeceğin en ölümcül kombinasyonu bulmak için İlkbahar’ın kombolarında ve büyülerinde ustalaşarak mükemmelliği hedefle! Düşmanların üzerinde kullanabileceğin, emrine amade sayısız seçenek sayesinde Vernal Edge’in dövüşlerinde heyecan sürekli taze kalıyor. Kendi yolunda ilerle Rüzgâr arkanda olduğu ve kalbindeki ateş yandığı sürece özgürsün demektir! Vernal Edge’de hava aracınla istediğin adaya gidebilir, adaları istediğin sırayla keşfedebilirsin. Fasulye’nin gizemlerini ortaya çıkar ve intikamını alması için İlkbahar’a yardım et.