Squish Machine
Bu aksiyon bulmacası için yeterince hızlı mısın? Squish Machine’e hoş geldin! Zamanında kapatamayan uyuşukları ezmek için tasarlanmış devasa bir makine! Squish Machine, makineler seni yakalamadan “single-screen level”da doğru yolu bulman gereken bir platform oyunudur. Düşmanlardan kaç, hileli tuzaklara yakalanma ve makine seni ezmeden basit bulmacaları çöz! Öyle uzakta durma, gel ve şansını dene dostum!