Age of Empires II: Definitive Edition - The Mountain Royals
Age of Empires II: Definitive Edition'ın "The Mountain Royals" DLC'sinde efsanevi bir yolculuğa çıkmaya hazırl. Ermeniler ile Gürcistanlılar gibi iki olağanüstü medeniyetin zengin tarihini ve anlatılmamış hikayelerini keşfet, üç büyüleyici yeni sefere atıl: Tamar, Büyük Thoros ve İsmail. Hücuma Öncülük Et! İmparatorluklar Kur! "The Mountain Royals" DLC'sini Hemen Al ve Tarihi Yeniden Fethet! Ermeniler Van, Sevan, Urmiye Gölleri yakınlarındaki dağlık arazide atalarının krallığını yeniden inşa et. Ermenilerin özgün birimleri; en sağlam zırhları bile delebilen yetenekli bir okçu olan Kompozit Okçu ve hem savaşıp hem de müttefik birimleri iyileştirebilen bir piyade birimi olan Savaşçı Rahiptir. Gürcistanlılar Kafkas Dağlarının gölgesinde sarsılmaz bir krallık kur ve sayısız yabancı istilalarını geri püskürtürken engebeli araziyi kendi yararına kullan. Gürcistanlıların özgün birimi Monaspa, sayısı arttıkça gücü de artan iri yarı bir süvari birimidir. Heyecan Verici 3 Yeni Sefer Tamar'ın Yükselişi Kurucu Davit'in hikâyeleriyle büyüyen genç ve tutkulu Tamar, yeni yükselen krallığına dair ayrıntılı planlarla büyük büyükbabasının tahtına çıkar ama böyle bir güce sahip olmanın yalnızca doğuştan gelen bir hak olmadığını kısa sürede öğrenir. Gürcistan'ın ilk kraliçesi kuşkularının üstesinden gelip ömrünün çok ötesinde bir iz bırakabilecek midir? Büyük Thoros Hükümdar ailesi Bizans esaretinde olan küçük Kilikya Ermeni Krallığı, düşman imparatorlukların arasında kalmıştır. Prens Thoros, kaçtığında vatanını kurtarmak için tehlikeli bir sefere çıkar ancak intikamcı Bizanslılar onun tek düşmanı değildir. Selçuklu Türkleri de bölgeye göz dikmiştir ve acımasız bir Frank Haçlısı güneyde kendi planlarının peşindedir. İsmail Yetenekli yetim İsmail, savaşın yıktığı İran'da gizemli Safevi Tarikatına liderlik ediyor! Bu karizmatik, ileri görüşlü adam İslam dünyasının en şanlı imparatorluklarından birinin temellerini mi atacak? Yoksa ihtişam sanrıları onun da felaketi mi olacak? Age of Empires II: Definitive Edition'ın Mountain Royals DLC'si, saatlerce süren sürükleyici bir oyun deneyimi, stratejik fetihler ve unutulmaz bir hikaye anlatımı sunuyor. Efsaneler arasındaki yerini al ve tarihin en destansı anlarının parçası ol.