Kalinur
Kalinur aksiyon ve macera dolu bir retro metroidvania! Korkunç büyücü Kalinur'u bulmak ve yenmek için bir kaleyi keşfediyorsunuz, Krallığı karanlık ve acı dolu bir halde bırakmak için gücünü kullandı. Bu macera sırasında, krallığa barışı geri getirmek için büyük zorluklara ve ödüllere sahip olacaksınız.