Hunahpu Quest. Mechanoid (Xbox One)
Hunahpu sayısız düşmana karşı savaşacak, yeni arkadaşlar edinecek ve karmaşık bulmacaları çözecek. Kardeşini mekanik canavarın pençelerinden arayıp kurtarmak için Hunahpu'nun gücü, zekâsı ve kurnazlığına ihtiyacı olacak.