Ball Rise
Ball Rise, reflekslerinizi test eden minimalist bir arcade platform oyunudur. Ekrana basit bir dokunuşla topu kontrol edin ve daha yükseğe tırmanırken platformdan platforma zıplatın. Top otomatik olarak bir yandan diğer yana hareket eder. Tek zorluğunuz, doğru anda dokunarak zıplamak, düşmelerden kaçınmak ve seviyenin tepesine giden en iyi yolu bulmaktır. Tek dokunuşla kontroller, hızlı maçlar ve kolay öğrenilebilir oynanış ile Ball Rise, gündelik oyunlardan, refleks zorluklarından ve platform oyunlarından hoşlananlar için mükemmeldir. Tırmanın, zıplayın, zıplamalarınızı mükemmel zamanlayın ve zirveye ulaşın. Ne kadar yükseğe tırmanırsanız, zorluk o kadar artar. Ball Rise, her zaman oynamak için ideal, basit, hızlı ve bağımlılık yapıcı bir deneyim sunar. Doğruluğunuzu test edin, zıplamalarda ustalaşın ve her seviyeyi tamamlamaya çalışın.