Jump Stack Rush
Hassasiyet, refleksler ve bolca zıplama gerektiren bir mücadeleye hazır olun! Jump Stack Rush'ta, hareket eden blokların arasından zıplayıp geçmesi gereken bir topu kontrol ediyorsunuz ve vurulmadan ilerlemek için mükemmel anı bulmanız gerekiyor. ZIPLAYIN, İSTİFLEYİN VE EN YÜKSEK PUANA ULAŞIN! Her hareket dikkat ve zamanlama gerektirir. Puan bonusları kazanmak ve giderek daha etkileyici bir dizi oluşturmak için blokları mükemmel bir şekilde üst üste yerleştirin. NE KADAR İLERLERSENİZ, ZORLUK O KADAR BÜYÜK OLUR! Engelleri aşın, reflekslerinizi geliştirin ve hızlı tempolu ve bağımlılık yapan maçlarda kendi puanınızı geçmeye çalışın. Tek bir hata oyununuzu sonlandırabilir. MÜKEMMELLİK PUAN DEĞERİNDEDİR! Blokların hizalamasını doğru yapın, dizinizi koruyun ve ne kadar ileri gidebileceğinizi keşfedin. Öğrenmesi kolay, ustalaşması zor ve arcade oyunlarından, beceri oyunlarından, refleks oyunlarından, hızlı mücadelelerden ve yüksek puanlardan hoşlananlar için tasarlandı. JUMP STACK RUSH, OYNAMASI BASİT VE BIRAKMASI ZOR BİR ARKADAŞ OYUNUDUR. Zıplayın, blokları üst üste dizin, çarpışmalardan kaçının ve EN YÜKSEK PUANI HEDEFLEYİN!