Borderlands 3
Orijinal nişancı-yağmacı, sayısız silah ve tamamen yeni kargaşa dolu maceralarıyla geri dönüyor! Dört yeni Mahzen Avcısından biri olarak yeni dünyaları ve düşmanları yakıp yıkın - Her biri kapsamlı yetenek ağacına, yeteneklere ve özelliklere sahip Borderlands'in en iyi hazine avcısı kabadayıları. Çılgın düşmanlarla çarpışmak, bir sürü yağma yapmak ve evinizi galaksideki en acımasız tarikat liderlerinden kurtarmak için tek başınıza veya arkadaşlarınızla oynayın. KARGAŞA DOLU HEYECAN FIRTINASI Fanatik Calypso İkizlerinin haydut klanlarını bir araya getirip galaksi üzerinde nihai güce sahip olmasını engelleyin. Yalnızca macera arayan bir Mahzen Avcısı olan siz onları yenecek cephaneye ve müttefiklere sahipsiniz. SENİN MAHZEN AVCIN, SENİN OYUN STİLİN Her biri benzersiz yeteneklere, oyun stillerine, kapsamlı yetenek ağaçlarına ve tonlarca kişiselleştirme seçeneğine sahip dört olağanüstü Mahzen Avcısından biri olun. Tüm Mahzen Avcıları tek başlarına harika kargaşa yaratabilir ama birlikte olduklarında durdurulamazlar. ŞARJÖRÜ DOLDUR VE YAĞMALA Sayısız silah ve aygıtla her bir dövüş yeni bir donanım elde etme şansı. Kendiliğinden ilerleyen kurşun kalkanlarına sahip ateşli silahlar? Var. Ateş saçan volkanlara neden olan tüfekler? Tabii ki. Sözlü hakaretlerde bulunurken çıkan bacaklarıyla düşmanları kovalayan silahlar mı? Evet, o da var. YENİ BORDERLANDS Pandora'nın ötesinde, araştırılacak benzersiz ortamlara ve yok edilecek düşmanlara sahip yeni dünyalar keşfedin. Saldırgan çöllerde dolaşın, savaşın yıprattığı şehir manzaralarında savaşın, ölümcül nehir kollarında gezinin ve daha fazlasını yapın! HIZLI VE SORUNSUZ CO-OP Seviyeden/görev ilerlemesinden bağımsız olarak çevrimiçi ya da bölünmüş ekran co-op'ta istediğiniz zaman istediğiniz kişilerle oynayın. Düşmanları ve zorlukları takım olarak alt edin ancak yalnızca sizin olan ödüller kazanın. Yağmalananların üzerinde herkesin payı var.