The Crew Motorfest
Motorfest'e hoş geldiniz! Tüm yıl sürecek bu festival, size araba kültürünün sunabileceği en mükemmel deneyimleri yaşatacak. HAYAT DOLU BİR HAWAII AÇIK DÜNYASINI KEŞFE ÇIKIN The Crew Motorfest, Dünya üzerindeki en nefes kesici mekânlardan birinde, Hawaii'nin O'ahu adasında yola koyuluyor. Capcanlı Honolulu şehrinde son sürat sokak yarışlarına katılın, bir yanardağın külle kaplı eteklerinde engebeli arazi becerilerinizi teste tabi tutun ya da mükemmel dönüşlerinizle pistlerdeki virajların hâkimi olun. ARABA KÜLTÜRÜ COŞKUSUNU TÜM YÖNLERİYLE YAŞAYIN Çeşitli nefes kesici sürüş etkinliklerinin tadını çıkarın ve arabalarınızın keyfini dilediğiniz gibi sürün! Oynama listelerini keşfedin ve aralarında American muscle, Japon tarzı sokak yarışları ve geçmişteki efsanevi araçların da bulunduğu en heyecanlı araba kültürü evrenlerine sizi çekecek temalı seferlere dalın! EN EFSANEVİ ARABALARI TOPLAYIN Sürükleyici yarışlarda mücadele edin, kendi tarzınızı konuşturun, en simgesel arabaları toplayın ve daha birçok eğlenceye katılın! Tüm sürüş mücadelelerinde uzmanlaşın ve koleksiyonunuzu bugüne dek üretilen en efsanevi araçlarla doldurun.