Acceptance
Sevilen birinin intiharının yarattığı korkunç sonuçları anlatan, hikâye odaklı bir psikolojik gerilim oyunu. Bir ofis çalışanı, karısının trajik intiharının ardından bu olayı izleyen korkunç olaylarla başa çıkmak zorundadır. Bu etkileyici 2 boyutlu psikolojik gerilim oyununda inkâr, öfke, pazarlık, depresyon ve son olarak kabullenme olmak üzere yasın beş aşamasının akıllara kazınacak betimlemelerini deneyimleyin. Hikâye, bir toplumsal mesele olan intihara odaklanıyor ve risk altındaki insanların ilişkilerini inceliyor. Özellikler: * Hikâye odaklı psikolojik gerilim * İntihara ve risk altındaki kişilere odaklı * Sürükleyici hikâye ve detaylı karakterler. * Orijinal grafikler ve müzikler.