The Redress of Mira
Gerçeğe ve huzura giden yolculuğunuzda uçsuz bucaksız fantastik bir dünya keşfedin! Mira’ya iç huzur arayışında yol gösterirken görkemli ve güzel bir fantezi dünyasına adım atın. The Redress of Mira, baş kahraman Mira’nın rolünü üstlendiğiniz, ilk bakışta yemyeşil ve huzurlu görünen ama altında karanlık ve tehlikeli bir dünyayı gizleyen, sevgiyle hazırlanmış orta çağ manzaralarını keşfettiğiniz, değişen birinci şahıs ve üçüncü şahıs bakış açılarıyla anlatılan dinamik bir maceradır. Annesinin dikkatle sakladığı sırları öğrenen Mira, kitapların ve geçmişten gelen vizyonların yardımıyla kişisel bir yolculuğa çıkar. Resmedilmeye değer ortamlarda yürüyün, koşun, tırmanın, ata binin, basit platform ve bulmaca sekanslarının üstesinden gelin, dünyanın her yerine dağılmış renkli karakterlerden oluşan bir kadroyla tanışın ve hem insan hem de canavar düşmanlara karşı kendinizi savunun. Mira’nın hikâyesinin sona erdiğini görebilecek misiniz ve bu hikâye, ona aradığı huzuru getirecek mi?