METAL GEAR SOLID 4: Guns of the Patriots - Master Collection Version
Gizlice içeri sızmanın yarattığı aşırı gerilim. "Stealth action" türünün zirvesi olan Metal Gear serisi. Kendini, görevleri tamamlamak için mekânlara sızıp düşmanları atlatabildiğin, "stealth action"türünün zirvesi olan Metal Gear serisine kaptır. Oyun, METAL GEAR SOLID 2: Sons of Liberty'deki Big Shell olayından beş yıl sonra, savaşın bir ticari sektöre dönüştüğü bir dünyada geçiyor. Solid Snake, Liquid Ocelot'un ayaklanmasını durdurmak için son savaşına atılıyor. Liquid ve Patriots'a karşı verilen mücadele sona ererken serinin geneline yayılan tüm gizemler nihayet gün yüzüne çıkıyor! 【HİKÂYE】 SAVAŞIN TİCARETE DÖNÜŞÜMÜ. PMC'lerin (özel askerî şirketler) zirveye tırmandığı bu devirde, savaş artık bir iş kolu ve dünya ekonomisinin itici gücü hâline gelmiştir. Beş büyük PMC'yi perde arkasından kontrol eden Liquid Ocelot, savaş ateşini daha da körükleyerek savaşçıların tatmin edici hayatlar yaşayabileceği bir dünya kurma hedefiyle bir ayaklanma planlıyor. Bu, bizzat Big Boss'un da ulaşmaya çalıştığı bir hedef. "Sense" temasıyla işlenen bu hikâyede; Big Boss'un genlerini miras alan Solid Snake'in veda niteliğindeki son mücadelesini izle. ---------- Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots'ın oyun içi metinlerini içeren Screenplay Book ile hikâyeyi ve karakterleri detaylandıran Master Book da oyunun içinde yer almaktadır. [Oyun] Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots *Diğer bölge sürümleri mağazadan ayrı olarak indirilebilir. [Dijital İçerik] Metal Gear Solid 4 Database Metal Gear Solid 4: Screenplay Book Metal Gear Solid 4: Master Book *Oyunun içindeki Başlangıç Menüsünden erişilebilir. ---------- 【METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 Kayıt Verisi Bonusu】 METAL GEAR SOLID MASTER COLLECTION Vol.1 içerisindeki oyunlara ait kayıt verilerine sahipsen bonus olarak oyunda kullanabileceğin öğeler elde edebilirsin. ・Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots Bonus: Gold Camouflage *Bu oyunu oynayarak bonus içeriklere sahip olabilirsin. *Bunun için METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 içerisindeki oyunlara ait veri kayıtlarının aynı hesapla oluşturulmuş olması ve bu oyunun oynandığı konsolda bulunması gerekmektedir. *Önce bu oyunu oynayıp daha sonra METAL GEAR SOLID: MASTER COLLECTION Vol.1 içerisindeki oyunlara başlasan bile bu bonusu almaya hak kazanırsın.