Ravva and the Phantom Library
Hayaletli kitap dünyalarında ustalaşmak ve eve dönüş yolunu bulmak için büyülü yoldaşlarının güçlerini çağır! Genç çağrıcı çırağı Ravva rolünü üstlen ve kâbus dolu Phantom Library’den kaçmaya çalışırken 4 benzersiz yoldaşını çağır! Bu retro yana doğru ilerlemeli platform oyununda hayaletli kitapların dünyasına istediğin sırayla girebilir ve kütüphaneyi kontrol eden kişiyle yüzleşmeden önce her kitabın ustasını yenebilirsin. Ayrıca yeni sırlar keşfetmek ve başdüşmanı yenmenin ötesinde aşamaları tamamlamak için temizlediğin kitaplara tekrar girebilirsin, bu da en azimli çağrıcılar için özel bir sonun kilidini açabilir! 8-bit türündeki klasiklerden esinlenen Ravva and the Phantom Library, akıllı seviye tasarımını canlı piksel sanatı ve hassas kontrollerle birleştirerek bu esin kaynaklarına saygı duruşunda bulunurken yepyeni bir deneyim sunuyor. Sevimli karakterler, akıcı animasyonlar ve zekâ geliştirici bulmacalarla 7 zorlu aşama bulunuyor! Deneyimi kişiselleştirmek için 3 zorluk ayarı arasından seçim yap.