FixForce
6 oyuncuyu destekleyen bu iş birliğine dayalı kaotik tahliye platform oyununda zıpla, tırman ve arkadaşlarını fırlat! Capcanlı bir kıyamet sonrası dünyada matkap-anahtarını kullanarak yolunu inşa et, yedek parçalar bul ve arızalı makineleri tamir et! \r\n\r\nARKADAŞLARINLA BİRLİKTE İNŞA ET\r\n\r\nFixForce botları olarak sen ve en fazla 5 arkadaşın; hurda parçalardan kuleler ve yollar inşa edecek, bu yapıları kullanarak çalışma sahasının her yerine tırmanacaksınız. İşler sarpa sardığında birbirinizin imdadına yetişin ve unutmayın: Ne kadar yükseğe veya uzağa gidebileceğiniz, sadece ne kadar hurda bulabileceğinizle sınırlı.\r\n\r\nBUL + TAMİR ET\r\n\r\nHer turda sen ve ekibin, tamir edilmesi gereken makinelerin yakınına bırakılacaksınız. Makineleri bulduğunuzda, onları tekrar çalışır hale getirmek ve vardiyayı zamanında bitirebilmek için matkap-anahtarlarınızı kullanarak etrafta kusursuz yedek parçalar arayın. Hatta ceplerini doldurmak için etrafta fazladan birkaç angarya bile bulabilirsin...\r\n\r\nİŞ YERİ TEHLİKELERİ\r\n\r\nHiçbir iş birbirinin aynı değildir ama hepsi de tehlikelerle ve amansız, kontrolden çıkmış robotlarla kaynar. İşi bitirmeye çalışırken kendini, arkadaşlarını ve o güzel kuleleriniz ile köprülerinizi robotların yıkıcı gazabından korumak için gözünü dört aç!\r\n\r\nAMA SAKIN KAFANI KAYBETME\r\n\r\nFixForce demek güvenilirlik demektir; yüksek riskli görevler ise senin ekmek teknen. Eğer ayağın kayar, suya düşer veya kendini kontrolden çıkmış bir botun hedefinde bulursan arkadaşların sadece kafanı kurtarıp başka bir gövdeye takabilir. Yepyeni gibi!\r\n\r\nİŞİN AVANTAJLARI\r\n\r\nİş amansız olabilir ama senin azmin de öyle! Başarılı her tamirat banka hesabını doldurur; böylece verimliliği tavan yaptıracak yeni aletler kapabilir ve üniformana yapılacak birkaç ezber bozan güncelleme karşılığında en zorlu zorlukların bile üstesinden gelebilirsin.\r\n\r\nMatkap-anahtarını kuşan: Makineleri tamir etmek, etrafta gezinmeni sağlayacak kuleler ve köprüler inşa etmek, arkadaşlarının düşen kafalarını kurtarmak ve eşyaları sağa sola fırlatmak için dâhili aletini kullan.