Marsupilami 2 – Salsa Palombia
Ritme ayak uydurabilecek misin... yoksa lanetli dansa yenik mi düşeceksin? Palombia'nın dört bir yanında garip bir melodinin çalmaya başlamasıyla bütün hayvanlar bir anda dans etmeye başlayınca ortalık kaosa döndü! Bu çılgın ritmin arkasındaki yaratık, minyonlarıyla beraber felaket dolu bir kreşendoyla lanetli bir konser vermek üzere Land of the Dead'den dönen Mummy Queen'den başkası değil. Palombia'yı Mummy Queen ve minyonlarından kurtarmak isteyen Marsupilamilere yardımcı ol! Yüksek tempolu 2D bir platform macerası Bu yüksek enerjili platform macerasında 4 canlı dünyada seyahat et! Renkli bir ormandan hareketli bir şehre kadar her yerde Mummy Queen'in sığınağına dair ipuçları ara. Mummy Queen'le nihai yüzleşmene giden yolda büyük meydan okumalara katıl. 3 Marsupilami, 3 yetenek Marsupilamilerin eşsiz yeteneklerinde ustalaş. Havada uçmak, rakipleri yumruklamak ve engellerin üstünden atlamak için karakterini değiştirerek farklı seviyelerin sırlarını araştır. Marsupilamini iyi seç, belki gizli bir seviye bile bulursun! Macerayı yerel çok oyunculu modda arkadaşlarınla deneyimle Maceraya bir arkadaşınla veya tek başına atılarak Battle Dojo'ların meydan okumalarına katıl ve dostça rekabetler için tasarlanmış rekabetçi mini oyunları oyna. Marsupilami lisansına sadık canlı ve renkli bir evrende keşfe çık. Aile boyu oynamaya uygun, yüksek tempolu ve eğlenceli bir atmosferde unutulmaz ortamları keşfet, akılda kalıcı elebaşlarıyla yüzleş ve gizli seviyeleri bul.